Diyete başladım (evet yine!). Ama ben diyetteyim diye Mutfak 79’un çikolatadan mahrum kalmasına da müsaade edemem. Kabak kızartması iyi güzel ona bir lafım yok ama..
Aramak istediğiniz metni yukarıya yazın ve Enter tuşuna basın... Aramayı iptal etmek için Esc tuşuna basın...